Zenuwen! - Reisverslag uit Zijderveld, Nederland van FamilieOskam - WaarBenJij.nu Zenuwen! - Reisverslag uit Zijderveld, Nederland van FamilieOskam - WaarBenJij.nu

Zenuwen!

Door: Tirsa

Blijf op de hoogte en volg

21 Januari 2014 | Nederland, Zijderveld

Het is te bizar om jezelf voor te stellen dat je over een dag naar de andere kant van de wereld reist. Want morgen vertrekken we al!
Eerst telden we de maanden af, daarna de weken. Uiteindelijk waren het dagen en nu zijn het nog maar uren.
Het is nu vrij laat in de avond, en ik zou echt moeten slapen, maar ik ben zo zenuwachtig dat ik waarschijnlijk geen oog dicht kan doen. Ik heb het gevoel dat ik aan het aftellen ben voor oud en nieuw, maar dat het dan tien keer zo belangrijk is.

We hebben nog niet zo vaak gevlogen (ik nog maar één keer), en plaatsen als Dubai en Sydney klinken onwerkelijk in de oren. Nog raarder is Auckland, wat zo ver weg ligt dat je het alleen maar van wereldkaarten hoort te kennen. En daar gaan we morgen naar op weg!

We gaan proberen om - waar mogelijk - iedereen op de hoogte te houden van de geweldige dingen die we gaan meemaken in de komende vier weken.

Voor nu heb ik nog een aantal dingen om in te pakken, en daarna ga ik echt slapen. Of in ieder geval dat proberen. Ik heb een zwart vermoeden dat ik de hele nacht naar het plafond van mijn slaapkamer zal kijken, uren en minuten tellend.

  • 21 Januari 2014 - 23:16

    Annemarie:

    Heel veel plezier lieverd! Geniet ervan, pas goed op pap en mam en be safe! We zullen jullie volgen. Dikke kus

  • 22 Januari 2014 - 07:48

    Robin Kant:

    Wauw, eindelijk is het dan zover!!
    Heeel, heeel veel plezier daar in Nieuw-Zeeland!! Geniet van alle mooie plaatsen en geweldige natuur daar! En laat die foto's maar binnenstromen! :)
    Goede reis!

  • 22 Januari 2014 - 08:02

    Astrid:

    ENJOY!!!!!!!

  • 22 Januari 2014 - 21:45

    Karin :

    kom maar op.ik zit er klaar voor ik wil alles weten.
    heel veel plezier met zijn allen.gr ik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 5271

Voorgaande reizen:

21 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

22 Januari 2014 - 20 Februari 2014

Camperreis Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: