Rijden, rijden, rijden in het wagentje - Reisverslag uit Lower Hutt, Nieuw Zeeland van FamilieOskam - WaarBenJij.nu Rijden, rijden, rijden in het wagentje - Reisverslag uit Lower Hutt, Nieuw Zeeland van FamilieOskam - WaarBenJij.nu

Rijden, rijden, rijden in het wagentje

Door: Tirsa

30 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Lower Hutt

Vandaag hebben we een reisdag gehad. Een flink eind gereden van Whakapapa naar Lower Hutt, wat in totaal ongeveer 320 kilometer is. Onderweg hebben we bijzondere landschappen gezien, en prachtige uitzichten.
We hebben lunch gehad in de camper, op het strand van de Tasmaanse Zee. We konden met onze kar zo het strand op rijden.
We zij nu vlak boven Wellington, waar we overmorgen over zullen varen naar het Zuidereiland. Voor morgen verwachten we misschien iets minder weer, in tegenstelling tot vandaag. Het was stralend weer vandaag, maar op het moment dat ik dit schrijf, is het al bewolkt en ziet het eruit of het gaat regenen.
We zien wel wat we morgen gaan doen, dat ligt ook aan het weer. Voor nu gaan we lekker filmpje kijken (wat een luxe in de camper!) en daarna lekker slapen.

• 30 Januari 2014 - 10:49

Robin Kant:

Wauw, al die verslagen bij elkaar komen nu al over als een fantastisch mooie reis!!
    Klinkt als een reis die nog zeker hoog op mijn lijstje staat om ook een keer te maken!
    Ik ben benieuwd naar je foto's! Hoeveel heb je er inmiddels al gemaakt?

Geniet ervan!
    Robin